مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 19:422022-06-01سياسي

نمایشگاه فرهنگی اسوه در خلخال آغاز به کار کرد


نمایشگاه فرهنگی اسوه به یاد سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهرستان خلخال آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نمایشگاه فرهنگی اسوه به یاد سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، عصر امروز با حضور حجت الاسلام اکبر تاریخی، مسؤول بسیج محلات و مساجد سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و جمعی از مسوولان شهرستان خلخال آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام تاریخی در این مراسم اظهار کرد: اصلی ترین هدف برگزاری این نمایشگاه ارتقای محلات به محلات اسلامی و انقلابی و ارزیابی عملکرد پایگاه های مقاومت است و 15 غرفه از بیش از 15 پایگاه مقاومت بسیج محلات و مساجد در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، معنوی و ایثار و شهادت در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: انتقال تجربیات اعضای پایگاه های مقاومت بسیج محلات و مساجد به همدیگر از دیگر ظرفیت های این نمایشگاه بوده که معرفی پایگاه های مقاومت مسجدمحور در دست بررسی است.

مسؤول بسیج محلات و مساجد سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به فرمایش های مقام معظم رهبری و این که گام دوم انقلاب یک حرکت عظیم برای نشر انقلاب اسلامی است، بیان کرد: تحقق بخشیدن به گام دوم انقلاب از رویکردهای سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در بحث فرهنگی و معنوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه فرهنگی اسوه در خلخال آغاز به کار کرد

نمایشگاه فرهنگی اسوه در خلخال آغاز به کار کرد