مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 21:172022-06-01سياسي

رییسی: دولت مردمی بسترهای لازم برای شکوفایی استعدادهای دختران را فراهم می کند


معتقدیم در راه رسیدن به ایران قوی باید از مشارکت پویای دختران و زنان به درستی استفاده کرد.

- دختران فرهیخته ایران اسلامی، با تأسی به الگوهای تابنده اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و اسوه های علم و عمل در تاریخ درخشان ایران، ثابت کرده اند که می توانند در ساحت دانایی و توانایی به سهولت فراتر از دیگران روند و در عرصه های مختلف شخصی، خانوادگی و اجتماعی، جلوه هایی از عزت و قدرت همراه با حیا و عفاف را به نمایش بگذارند.

برگزاری اولین دوره اجلاس دختران ایران قوی در شهر مقدس قم، مقارن با میلاد حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)، دخت گرامی امام موسی بن جعفر و خواهر بزرگوار امام رضا(علیهما السلام)، فرصت مغتنمی برای بیان ظرفیت ها و توانمندی های دختران قوی ایران خواهد بود.

حضرت معصومه (سلام الله علیها) از نمونه های بارز زنان مجاهد در تاریخ در علم و معرفت دینی و بصیرت و آگاهی سیاسی و همچون حضرت صدیقه طاهره و حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) در عزم، اراده، تصمیم و کنشگری اجتماعی، الگویی بی بدیل و درخشان برای دختران هستند.

بانویی که با هجرت و مجاهدت خویش برای نصرت دین رسول خدا (صلی الله علیه و آله)، دشواری ها و رنج های مسیر را به جان خرید و در مسیر پیمان با ولی امر زمان خود، از هیچ تلاشی مضایقه ننمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: دولت مردمی بسترهای لازم برای شکوفایی استعدادهای دختران را فراهم می کند

رییسی: دولت مردمی بسترهای لازم برای شکوفایی استعدادهای دختران را فراهم می کند