مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 21:222022-06-01بين الملل

ترامپ: کشور ما به جهنم می رود!


رییس جمهور سابق آمریکا از تبرئه وکیل مایکل ساسمن از اتهام «دروغگویی به FBI در مورد رابطه بین ترامپ و یک بانک روسیه» خشمگین شد و گفت که «کشور ما به جهنم می رود».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در مورد تبرئه وکیل مایکل ساسمن از اتهام دروغگویی به FBI در مورد رابطه بین ترامپ و یک بانک روسیه اظهار داشت: سیستم حقوقی ما فاسد است، قضات ما بسیار مغرض هستند، مرزهای ما باز است، انتخابات ما جعلی است، قیمت گاز و هزینه های غذایی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و کشور ما به جهنم می رود.

مایکل ساسمن مقصر نیست .

مایکل ساسمن وکیل ستاد انتخابات ریاست جمهوری هیلاری کلینتون در سال 2016 بود که از اتهام دروغ گفتن به پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) تبرئه شد.

این وکیل متهم بود که برای ایجاد سوءظن نسبت به دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا و مرتبط کردن ستاد انتخاباتی او با روسیه در آستانه انتخابات 2016 میلادی تلاش کرده بود تا جریان تحقیقات علیه ترامپ را منحرف کند.

هیئت منصفه دادگاهی در واشنگتن بعدازظهر جمعه گذشته و صبح سه شنبه، با تشکیل جلسه ای در این خصوص، تصمیم خود را اتخاذ کرد و ساسمن را از این اتهام تبرئه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: کشور ما به جهنم می رود!

ترامپ: کشور ما به جهنم می رود!