مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 23:432022-06-01سياسي

احداث فاز سوم زائرسرای رضوی و مشارکت در بازسازی 888 منزل توسط خادمان امام رضا (ع)


همزمان با آغاز دهه مبارک کرامت، مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی برنامه های موسسات هفت گانه این بنیاد را تشریح کرد که از جمله مهم ترین آنها می توان به جشن ها و برنامه های فرهنگی و افتتاح پروژه های عمرانی در نقاط مختلف کشور اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس همزمان با آغاز دهه مبارک کرامت، محمدحسین استادآقا مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی برنامه های مؤسسات هفت گانه این بنیاد را تشریح کرد که از جمله مهم ترین آنها می توان به جشن ها و برنامه های فرهنگی و افتتاح پروژه های عمرانی در نقاط مختلف کشور اشاره کرد.

استادآقا اظهار کرد: پس از دو سال کرونایی و فراهم شدن زمینه اجرای گسترده برنامه ها در دهه کرامت، بنیاد کرامت رضوی در راستای شعار همه خادم الرضاییم؛ خدمت کریمانه، جهاد عالمانه که شعار محوری آستان قدس رضوی در این دهه فرخنده است، همگام با سایر نهادها و مؤسسات زیرمجموعه آستان قدس رضوی، مجموعه ای کامل از طرح ها و برنامه ها را در گستره ملی، به اجرا خواهد گذاشت.

افتتاح طرح های عمرانی و زیر ساختی، از مشهد تا هرمزگان به گفته مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، در دهه کرامت امسال، عملیات ساخت فاز 3 زائر سرای رضوی در تاریخ 17 خرداد و با حضور تولیت آستان قدس رضوی انجام خواهد شد که با تکمیل این پروژه در آینده نزدیک، ظرفیت بیشتری برای میزبانی و اسکان زائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث فاز سوم زائرسرای رضوی و مشارکت در بازسازی 888 منزل توسط خادمان امام رضا (ع)

احداث فاز سوم زائرسرای رضوی و مشارکت در بازسازی 888 منزل توسط خادمان امام رضا (ع)