مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 08:022022-06-02سياسي

خروش دوباره بهمیی با «سلام فرمانده»+فیلم


خبرگزاری فارس بهمیی؛ سامان خوبی زاده- هم سرایی سرود سلام فرمانده به  شهر لیکک رسید و این سرود حماسی با حضور سیل خروشان نوجوانان، جوانان و مردم شهر لیکک در جوار شهدای گمنام اجرا شد.

در پویش بزرگ بازخوانی سرود سلام فرمانده ، که از ابتدای امسال با صدای ابوذر روحی مورد توجه همگان به ویژه دهه نودی ها قرار گرفته، آینده سازان ایران اسلامی در بسیاری از مناطق کشور این سرود را بازخوانی کردند.

دهه هشتادی و نودی های شهرستان بهمیی نیز همراه با پدران و مادرانشان با حضور در اجتماع بزرگ خانوادگی یاوران مهدوی، هم نوا با عاشقان حضرت مهدی(عج) از دیار کریمان، سرود سلام فرمانده را سر دادند.

نوجوانان شهر لیکک در این اجتماع عظیم و باشکوه، با اتحاد، انسجام، عشق و ارادت به امام زمان(عج)، در حالی که پرچم ایران را دست داشتند، این پویش همگانی را اجرا کردند.

پدران و مادران نیز در این پویش همگانی، با فرزندان خود هم صدا شده و با سلامی عاشقانه بر فرمانده، بار دیگر با امام عصر(عج)، حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، شهدا و حاج قاسم تجدید بیعت کرده و در جوار حرم ملک پاسبان سیدالکریم، ولایتمداری و انقلابی بودن خود را به نمایش گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش دوباره بهمیی با «سلام فرمانده»+فیلم

خروش دوباره بهمیی با «سلام فرمانده»+فیلم