مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 08:122022-06-02اقتصادي

تنش آبی در 300 روستای لرستان با آغاز فصل گرما


در این خصوص با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و عقد قرارداد 425 میلیارد تومانی، می توانیم آبرسانی به روستاها را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم.

- آبفا: در این خصوص با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و عقد قرارداد 425 میلیارد تومانی، می توانیم آبرسانی به روستاها را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: 300 روستای استان با آغاز فصل گرما دچار تنش آبی می شوند که اقداماتی در راستای کمتر شدن این مشکل در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه ایرنا از آبفا لرستان، حمیدرضا کرم وند در جلسه مجازی شورای هماهنگی مدیران عامل زیر مجموعه وزارت نیرو با معاون پارلمانی وزیر نیرو اظهار کرد: یکی از دغدغه های این شرکت آبرسانی به روستاهای محروم استان است چراکه تنش آبی در انتظار 300 روستا است.

وی تصریح کرد: در این خصوص با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و عقد قرارداد 425 میلیارد تومانی، می توانیم آبرسانی به روستاها را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم.

در این جلسه مواردی مانند آمادگی لازم جهت مدیریت مصرف آب و برق، برگزاری جلسات مدیران عامل با استاندار در راستای مدیریت مصرف انرژی، برگزاری جلسه با مدیران صداوسیما و ارتباط مستمر با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی در 300 روستای لرستان با آغاز فصل گرما

تنش آبی در 300 روستای لرستان با آغاز فصل گرما