مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 08:322022-06-02سياسي

وحدت نمایندگان و مسؤولان لازمه حل مشکلات گیلان


عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به وجود مشکلات عدیده در استان گیلان گفت: مشکلات گیلان در زیر سرسبزی خود مخفی شده و برخی از مسؤولان معضلات مختلف در این استان و در حوزه زیست محیط، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم نجفی اسپیلی صبح امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس گیلان با مدیر و اعضای تحریریه این خبرگزاری دیدار کرد.

  نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با بیان اینکه در دنیای کنونی رسانه نقش بسیار تاثیرگذاری در جامعه دارد، اظهار کرد: رسانه ها و خبرگزاری های رسمی در کشور به ویژه خبرگزاری فارس همواره یار و یاور مسؤولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده و در مواقع حساس پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان بودند.

  ابراهیم نجفی اسپیلی با درخواست از رسانه های گیلان برای بررسی مشکلات استان در عرصه های مختلف گفت: بسیاری از مشکلات موجود در گیلان توسط اصحاب رسانه شناسایی و بررسی می شوند به این منظور از تمامی رسانه های گیلان از جمله خبرگزاری فارس تقاضا دارم به مجمع نمایندگان گیلان در این راستا کمک کنند.

  وی با اشاره به آخرین وضعیت طرح شفافیت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این طرح در یک پروژه تکمیلی تر و در غالب طرح شفافیت قوا سه گانه وارد صحن شده و پس از تصویب به شورای نگهبان ارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت نمایندگان و مسؤولان لازمه حل مشکلات گیلان

وحدت نمایندگان و مسؤولان لازمه حل مشکلات گیلان