مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 08:522022-06-02اجتماعي

اعلام زمان ثبت نام مقاطع مختلف تحصیلی مدارس در یزد


مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: والدین از امروز می توانند برای ثبت نام کلاس اولی ها و ثبت نام سایر پایه ها پس از اعلام نتایج امتحانات اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدکاظم رحیمی نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: مقاطع سه گانه ابتدایی، اول و دوم متوسطه از 11 تا 28 خرداد ماه، مقطع متوسطه دوم پایه هفتم 21 خرداد ماه تا 10 تیرماه و دوره اول متوسط دوم پایه دهم از 1 تا 20 تیرماه می توانند برای پیش ثبت نام در سامانه پاداک مراجعه و درصورت کسب امتیاز برای ثبت نهایی به مدرسه دعوت می شوند.

وی افزود: در سال تحصیلی 1401-1402 به عنوان اولین سال تحصیلی جامع حضوری بعد از کرونا امیدواریم شاهد ثبت نام 31 هزار و 700 دانش آموزان پایه اول، 150 هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و بیش از 260 هزار دانش آموز در همه مقاطع باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: هم اکنون مدارس استان یزد در حال ثبت نام پایه های اول ابتدایی هستند و مابقی پایه ها هم بعد از اتمام امتحانات بر اساس کارنامه های سنجش آنها ثبت نام صورت می گیرد.

حمیدرضا ایمانی، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان یزد تصریح کرد: ثبت نام پایه های اول، هفتم و دهم به صورت حضوری و مابقی پایه ها به تناسب پایان امتحانات توسط مدیران مدارس انجام می شود و در زمان ثبت نام والدین مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان ثبت نام مقاطع مختلف تحصیلی مدارس در یزد

اعلام زمان ثبت نام مقاطع مختلف تحصیلی مدارس در یزد