مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 08:522022-06-02اقتصادي

اعلام آخرین وضعیت کارخانه پارسیلون/ منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد ایجاد می شود


امیدواریم طی 24 یا 36 ماه آینده علاوه بر احیا و راه اندازی شرکت پارسیلون شاهد اجرای منطقه ویژه اقتصادی در این مجموعه باشیم.

- بهمن جعفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد اظهار کرد: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد سه سال است که هم مصوبه دولت و هم هیات وزیران را دارد اما تاکنون اجرایی نشده است.

وی افزود: شرکت پارسیلون 8 سال بعد از واگذاری به بخش خصوصی که اهلیت لازم را نداشت مجددا به شرکت آتیه دماوند واگذار کردیم.

 رییس سازمان صمت لرستان گفت: با توجه به مصوبه سفر رییس جمهور به لرستان مبنی بر تعیین تکلیف صنایع بزرگ ، به دنبال تعیین تکلیف شرکت پارسیلون هستیم.

جعفری با بیان اینکه پیگیر احیا واحد فعلی شرکت پارسیلون و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد در این مجموعه هستیم، اظهار کرد: وجود 250 هکتار زمین صنعتی و زیرساخت های مناسب فضا را برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی مهیا کرده است.

وی بیان کرد: از شرکت آتیه دماوند که متعلق به بانک صنعت و معدن است خواسته ایم از بانک هایی که به صورت کنسرسیوم این مجموعه را گرفتند در راستای احیا واحد برنامه ریزی کنند، زیرا محصولاتی که در گذشته تولید می شد بازار ندارد و در حال حاضر تنها امکان تولید نخ پلی استر را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آخرین وضعیت کارخانه پارسیلون/ منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد ایجاد می شود

اعلام آخرین وضعیت کارخانه پارسیلون/ منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد ایجاد می شود