مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 08:522022-06-02سياسي

مسئولان مشکل کم آبی روستاهای خراسان شمالی را پیش از ورود به تابستان تدبیر کنند


حجت الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به خشک سالی های ممتد و چالش های کم آبی در خراسان شمالی، از مسئولان خواست تا در مورد مشکل کم آبی روستاهای استان پیش از ورود به فصل تابستان تدبیر مناسبی بیاندیشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در سفر به شهر شوقان از توابع شهرستان جاجرم، در رزمایش همدلی و احسان و توزیع چهار هزار و 500 بسته ارزاق معیشتی به خانواده های محروم، اظهار کرد: چند سالی است که استان ما با چالش های آبی جدی مواجه است و با اینکه در خردادماه شاهد بارندگی های خوبی در سطح استان بودیم؛ ولی کارشناسان پیش بینی می کنند در فصل گرما با مشکل کم آبی مواجه خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه باید به صورت جدی تر به فکر مدیریت آب باشیم، گفت: مسئولان باید در مورد مشکل کم آبی روستاهای استان پیش از ورود به فصل تابستان تدبیر مناسبی بیندیشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: ضرورت دارد برنامه های مقابله با کم آبی و مدیریت صحیح مصرف آب سریع تر و به صورت جدی تر اجرایی شود، چرا که اجرای این برنامه در تابستان خیلی دیر است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان های گرمه و جاجرم در این استان در معرض خطر جدی تر کم آبی قرار دارند، ادامه داد: مردم شهیدپرور و ارزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان مشکل کم آبی روستاهای خراسان شمالی را پیش از ورود به تابستان تدبیر کنند

مسئولان مشکل کم آبی روستاهای خراسان شمالی را پیش از ورود به تابستان تدبیر کنند