مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 09:122022-06-02سياسي

رییسی: هدف از سفر اتمام پروژه های نیمه تمام است


ایستادگی مردم آذربایجان شرقی در برابر سلطه طلبی بیگانگان زبانزد همگان - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از تبریز، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی امروز پنجشنبه در بدو ورود به استان آذربایجان شرقی در فرودگاه بین.

المللی شهید مدنی تبریز و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آذربایجان شرقی دیار 10 هزار شهید و 24 هزار جانباز است و به برکت الهی و اخلاص مردم خود گام های بلندی را برداشته و ایستادگی مردم این خطه در برابر زورگویی و سلطه گری و نهضت مشروطه و قیام 29 بهمن زبانزد همگان است.

وی بیان داشت: این استان حقیقتا در دفاع مقدس خوش درخشیده و سرداران بزرگ اسلام و این خطه نمونه بارز آن می باشند، به راستی این خطه مهد زنان و مردان بزرگی است.

علامه طباطبایی، علامه امینی، علامه جعفری و امام جمعه های شهید آن به عنوان الگو در جهان هستند.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی افتخارات بزرگ و ظرفیت های زیادی دارد، ظرفیت های معدنی، صنعتی و کشاورزی آن بسیار بالاست و می توان از این استان به عنوان استان تولید، تجارت و صادرات یاد کرد.

وی ابراز کرد: در سفر استانی قرار است نهضت اتمام پروژه های نیمه تمام را دنبال کنیم که پروژه هایی از قبیل راه آهن میانه- تبریز، ظرفیت های شاخص معدنی، شرایط چرم سازی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: هدف از سفر اتمام پروژه های نیمه تمام است

رییسی: هدف از سفر اتمام پروژه های نیمه تمام است