مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 10:022022-06-02سياسي

رزمایش احسان و همدلی با توزیع 5200 بسته معیشتی در گلستان برگزار شد


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: مرحله هشتم رزمایش همدلی و احسان با توزیع 5 هزار و 200 بسته معیشتی در گلستان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمد مهدی سلمانزاده در حاشیه برگزاری رزمایش همدلی و احسان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در مصلی وحدت اظهار کرد: هشتمین مرحله رزمایش همدلی و احسان با توزیع 5 هزار و 200 بسته معیشتی به ارزش مجموعا 30 میلیارد ریال آغاز شده و بین نیازمندان گلستانی توزیع می شود.

وی تصریح کرد: تعداد 530 گروه جهادی همکار قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  شناسایی افراد نیازمند و توزیع این بسته های معیشتی را عهده دار هستند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خاطرنشان کرد: حمایت از خانواده های محروم و نیازمند با برگزاری مراحل مختلف رزمایش همدلی و احسان در گلستان انجام شده و ادامه دارد.

وی ادامه داد: این بسته ها شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، قند، شکر و دیگر کالاهای اساسی سبد خانوار بوده و ارزش هر بسته بیش از 5 میلیون ریال است.

سلمانزاده گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از 230 هزار بسته معیشتی، لوازم التحریر، بسته های بهداشتی و ضدعفونی کننده، پوشاک و بسته های پروتیینی مجموعا به ارزش بیش از 450 میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان گلستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش احسان و همدلی با توزیع 5200 بسته معیشتی در گلستان برگزار شد

رزمایش احسان و همدلی با توزیع 5200 بسته معیشتی در گلستان برگزار شد