مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 10:322022-06-02اقتصادي

بازگشایی مجتمع رفاهی و تفریحی سد ارس با ورود دستگاه قضایی


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازگشایی و ادامه فعالیت مجتمع رفاهی و تفریحی سد ارس خبر داد.

- ناصر عتباتی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در پی اطلاع از تعطیلی مجتمع رفاهی و تفریحی سد ارس که در شهرستان پلدشت و در کنار سد ارس قرار دارد که ضمن فعالیت حدود 15 نفر در این تفرجگاه، خدمات گردشگری نیز به مسافران و گردشگران ارائه می شد دستگاه قضایی موضوع را بررسی و علت تعطیلی را جویا و دستورات لازم صادر شد.

وی افزود: مقرر شده است که متصدی تفرجگاه تا انقضای موعد اجاره و بر اساس ضوابط ابلاغی از سوی ستاد تنظیم بازار به فعالیت خود ادامه دهد.

رییس کل دادگستری استان ادامه داد این فضا و مکان ظرفیت بسیار خوبی برای جذب گردشگر و مسافرین و مردم منطقه است که باید ضمن ساماندهی آن به ظرفیت ها افزوده شود تا هم زمینه اشتغالزایی برای جوانان و هم  رونق اقتصادی منطقه با حضور گردشگران فراهم شود.

عتباتی در پایان تاکید کرد استان آذربایجان غربی با توجه به مواهب خدادادی از جمله دریاچه و رودخانه ها و صنعت پر رونق کشاورزی و محیط زیست خاص و بکر آن می تواند در بسیاری از شهرهای استان قطبی برای گردشگری و جذب مسافر و رونق تولید و اشتغال و سرمایه گذاری باشد و اما همت و دلسوزی مسئولین را می طلبد که این ظرفیت ها را از بالقوه به بالفعل درآورده و از هدر رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مجتمع رفاهی و تفریحی سد ارس با ورود دستگاه قضایی

بازگشایی مجتمع رفاهی و تفریحی سد ارس با ورود دستگاه قضایی