مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 10:372022-06-02حوادث

روزهای پایانی رسالت «گلستان»؛ بیمارستان ویژه کرونا در کرمانشاه


رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) کرمانشاه گفت: با به حداقل رسیدن پذیرش بیماران کرونایی دراستان ، بیمارستان گلستان مجددا به نقش اصلی خود یعنی محل پذیرش و درمان بیماران سوانح و سوختگی باز خواهد گشت.

- پیام محمدی رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با به حداقل رسیدن پذیرش بیماران کرونایی در استان، بیمارستان گلستان مجددا به نقش اصلی خود یعنی محل پذیرش و درمان بیماران سوانح وسوختگی باز خواهد گشت.

وی ادامه داد: فعلا بخش اورژانس این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته، اما 50 تخت دیگر این بیمارستان به بیماران سوختگی وجراحی ترمیمی اختصاص خواهد یافت.

رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) کرمانشاه افزود: درصورت مستقر شدن تجهیزات و برطرف شدن نقایص، از سرگیری پذیرش بیماران سوختگی از اوایل تیرماه آغاز خواهد شد.

وی همت وتلاش پرسنل بیمارستان گلستان به عنوان اولین مرکز پذیرش بیماران مبتلا به کووید 19 در شروع پاندمی که وحشت و ترس عجیبی از این بیماری وجود داشت، قابل ستایش دانست و گفت: از جان گذشتگی این عزیزان در خاطر مردمان این دیار به یادگار خواهد ماند.

محمدی یادآور شد: این بیمارستان هدیه مقام معظم رهبری درسفر به کرمانشاه در سال 90 می باشد که در آبان 1398 افتتاح شد و همزمان با آغاز بحران کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای پایانی رسالت «گلستان»؛ بیمارستان ویژه کرونا در کرمانشاه

روزهای پایانی رسالت «گلستان»؛ بیمارستان ویژه کرونا در کرمانشاه