مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 10:472022-06-02سياسي

سردار تنگسیری: شهید رودکی سمبل وحدت میان ارتش و سپاه بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز در مراسم یادواره شهید دریادار پاسدار عبداله رودکی و شهدای نیروی دریایی سپاه که در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: شهید رودکی همیشه ولایت مدار و عاشق امام راحل و انقلاب بود; از ارادت او به اهل بیت(ع) وقتی نام بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س) برده می شد در پهنای صورت گریه می کرد و افتخار نوکری امام حسین(ع) را داشت.

سردار تنگسیری به حساسیت شهید رودکی بر اقتدار کشور اشاره کرد و افزود: وقتی یک پروژه را شروع می کرد از ابتدای کار روزه می گرفت تا  آن پروژه به سرانجام برسد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه شهید رودکی نمونه بارز وحدت بین ارتش و سپاه بود، افزود: هیچ گاه بین ارتش و سپاه تفاوت خاصی قائل نبود و هر کجا حاضر می شد جمع را با صمیمت همراه کرده و خستگی را از تن همرزمان خود بیرون می کرد.

وی نگاه خاص و راهبردی شهید رودکی را نقشی تعیین کننده  در دفاع مقدس و شکل گیری یگان های غواصی و شناورهای  تندرو سپاه دانست و اضافه کرد: این شهید بزرگوار در تشکیل سازمان جبهه مقاومت نیز از طراحان و همیاران سیدین حزب الله لبنان( سیدعباس موسوی و سید حسن نصرالله) بود و امروز تاثیر اندیشه ها و تاکتیک های ابداعی این شهید در سراسر جبهه مقاومت، برای تربیت شدگانش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تنگسیری: شهید رودکی سمبل وحدت میان ارتش و سپاه بود

سردار تنگسیری: شهید رودکی سمبل وحدت میان ارتش و سپاه بود