مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 10:572022-06-02اقتصادي

قیمت نان در طرح ساماندهی نانوایی ها تغییر نمی کند


استاندار همدان با بیان اینکه با طرح ساماندهی نانوایی ها، قیمت نان مصرفی مردم تغییری نخواهد کرد گفت: تا 31 خرداد دستگاه پوز در تمام نانوایی های استان نصب و فعال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در شورای آرد و نان استان با تأکید بر صیانت از بیت المال اظهار کرد: مبلغ قابل توجهی از یارانه های دولتی سالانه به آرد اختصاص داده می شود که باید صرف پخت نان برای مردم شود.

وی گفت: در بعضی موارد این آرد به شکل آزاد و خارج از شبکه به فروش می رسید یا قاچاق می شد که این موضوع اتلاف هزینه های بیت المال و نارضایتی مردم را به دنبال داشت.

استاندار همدان افزود: دولت سیزدهم در یک اقدام شجاعانه اجرای طرح مردمی سازی اقتصاد و توزیع عادلانه یارانه ها هدفمند را کلید زد که بدون تغییر نرخ نان با سازوکار جدید و از طریق نصب کارتخوان های هوشمند در نانوایی ها این موضوع را کنترل می کند.

وی گفت: با فعال شدن سامانه جدید خرید نان، از هر گونه سوء استفاده احتمالی جلوگیری و انگیزه و زمینه بروز تخلف از سوی نانوایان حذف می شود.

  قاسمی فرزاد با بیان اینکه اجرای این طرح در استان زنجان به عنوان پایلوت آغاز شده و نواقص احتمالی آن ارزیابی و رفع خواهد شد گفت: همدان با تجهیز یک هزار و 750 نانوایی از 2 هزار نانوایی به دستگاه پوز هوشمند در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت نان در طرح ساماندهی نانوایی ها تغییر نمی کند

قیمت نان در طرح ساماندهی نانوایی ها تغییر نمی کند