مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 11:322022-06-02فرهنگي

حضور نمایندگان ایران در جشنواره کن را چطور ارزیابی می کنید؟


از همان روز های نخست حضور گروه ایرانی در جشنواره، شاهد اظهارنظر های متفاوتی درباره تیم اعزامی از ایران به این جشنواره بودیم.

از سبک لباس پوشیدن ستاره ها تا عدم اشاره به حوادث آبادان و تسلیت گفتن به شهروندان ایرانی تا حواشی پر سروصدای نوید محمدزاده و .

- حضور فیلم ایرانی برادران لیلا با تعداد زیادی از عوامل فیلم و اعضای خانواده شان در جشنواره کن به موضوع پربحثی در روز های گذشته تبدیل شده است، به گونه ای که پس از پایان این جشنواره و در روز های اخیر، شاهد موضع گیری مقام های رسمی و همچنین چهره های سینمایی به این حضور هستیم.

همچنین از همان روز های نخست حضور گروه ایرانی در جشنواره، اظهارنظر های متفاوتی درباره تیم اعزامی از ایران به این جشنواره دیده و شنیده ایم؛ از سبک لباس پوشیدن ستاره ها تا عدم اشاره به حوادث آبادان و تسلیت گفتن به شهروندان ایرانی تا حواشی پر سروصدای نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی در فرش قرمز کن.

موضوع فیلم هم از مسائل پرحاشیه بود و بسیاری معتقد بودند، نماینده ایران تنها به خاطر سیاه نمایی وضع ایران در کن پذیرفته شده است! تبریک گفتن عوامل فیلم به زهرا امیرابراهیمی، بازیگر برنده جایزه کن به خاطر بازی در فیلم عنکبوت مقدس هم از دیگر دلایلی بود که رفتار گروه ایرانی در کن را به باد انتقادات گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نمایندگان ایران در جشنواره کن را چطور ارزیابی می کنید؟

حضور نمایندگان ایران در جشنواره کن را چطور ارزیابی می کنید؟