مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 11:322022-06-02پزشكي

تولید«پارچه های فیبر کربن آغشته به رزین»


مخترع «پارچه های فیبر کربن آغشته به رزین» از حمایت های آزمایشگاهی و مشاوره ای مرکز رشد فناوری تجهیزات پزشکی و توانبخشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، میثم متاجی مخترع پارچه های فیبر کربن آغشته به رزین گفت: برای اولین بار در ایران تصمیم گرفتیم، پارچه فیبرکربن آغشته به رزین را توسط  گروهی از مخترعان جوان کشورمان، در راستای رفع نیاز جامعه در عرصه سلامت، ساخت ارتز پروتزهای متعدد حوزه توانبخشی و صنایع پهبادی، صنایع هوافضا، صنایع خودروسازی و بطور کلی در صنایعی که سبک سازی در آن نقش دارد، تولید کنیم .

    متاجی که دانشجوی دکترای ارگونومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز است، در ادامه افزود: در حال انجام پروژه کاری نیاز به ماده ای داشتیم که متوجه شدیم به رغم نیاز کشور، این ماده اولیه وارداتی است و در ایران تولید نمی شود و این بود که تصمیم گرفتیم خودمان در کشور این محصول را تولید کنیم.

مخترع پارچه های فیبر کربن آغشته به رزین تصریح کرد:  با توجه به کاربردهای گوناگون این محصول برای بررسی، انجام مطالعات گوناگون و آزمایش های متعدد،  از مشاوره مرکز رشد توسعه فناوری تجهیزات پزشکی و توانبخشی علوم توانبخشی وسلامت اجتماعی بهره گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید«پارچه های فیبر کربن آغشته به رزین»

تولید«پارچه های فیبر کربن آغشته به رزین»