مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 11:522022-06-02ورزشي

پویا دادمرز، رامین طاهری، مهدی فلاح و امین میرزازاده فینالیست شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات مقدماتی پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم، علیرضا نجاتی و پویا ناصرپور در وزن 60 کیلوگرم، - مسابقات 7 وزن نخست، رقابت های کشتی فرنگی جام بولات تورلیخانوف و رنکنیگ اتحادیه جهانی از صبح امروز در شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات مقدماتی پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم، علیرضا نجاتی و پویا ناصرپور در وزن 60 کیلوگرم، رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم، مهدی فلاح در وزن 97 کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

میثم دلخانی نماینده کشورمان در وزن 67 کیلوگرم که در یک وزن بالاتر به میدان رفته بود در دیدار نیمه نهایی مصدوم شد و از ادامه مسابقه بازماند و علی شریفی در وزن 87 کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 اسلامجان عزیزف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویا دادمرز، رامین طاهری، مهدی فلاح و امین میرزازاده فینالیست شدند

پویا دادمرز، رامین طاهری، مهدی فلاح و امین میرزازاده فینالیست شدند