مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 12:022022-06-02سياسي

حمایت از فعالیت های تشکل های دانشجویی اولویت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره دانشجویی، دانش آموزی بین المللی فیلم کوتاه و پویا نمایی با عنوان جوشش در محل باشگاه دانشجویان با حضور سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران، - معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: از فعالیت های تشکل های دانشجویی حمایت می کنیم و البته کمک ها و ارتباطات، دو کمک می کند، نه تنها در حوزه علم و دانش، بلکه در حوزه سیاسی و اجتماعی تحرک داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره دانشجویی، دانش آموزی بین المللی فیلم کوتاه و پویا نمایی با عنوان جوشش در محل باشگاه دانشجویان با حضور سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران، هادی بهرامی احسان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد.

تشکل ها باید متناسب با مسائل روز در جامعه جریان ساز باشندسید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در این مراسم ضمن ابراز خرسندی نسبت به برگزاری جشنواره جوشش، اظهار کرد: جشنواره جوشش یک کار بسیار ارزشمند است که در دانشگاه تهران شکل گرفته است.

مقیمی ادامه داد: درباره مسئولیت و مأموریت تشکل های های دانشجویی در دانشگاه باید در فضای مناسب تری گفت و گو کنیم؛ چرا که کمک می کند، در راستای مسئولیت و نقش مان هدف گذاری مشترک داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از فعالیت های تشکل های دانشجویی اولویت است

حمایت از فعالیت های تشکل های دانشجویی اولویت است