مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 12:372022-06-02سياسي

خواسته نماینده کرمانشاه از سفر رییس جمهور چیست؟


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، بحث زیر ساخت راه های استان کرمانشاه بخصوص آزاد راه تهران به خسروی و همچنین راه آهن کرمانشاه به خسروی، تکمیل سامانه گرمسیری و شروع سامانه سردسیری را در قالب مهمترین خواسته در سفر ریاست جمهوری به استان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی امروز از برج علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه بازدید کرد.

محمد رشیدی در حاشیه این بازدید سه ساعته در گفت و گویی پیرامون سفر ریاست جمهوری به کرمانشاه، اظهار کرد: هیچ دعوتی تا بدین لحظه مبنی بر سفر ریاست جمهور به کرمانشاه از من به عنوان نماینده مردم نشده است، اما بر خود لازم می بینم در این خصوص مواردی را متذکر شوم که به محض تعیین شدن زمان سفر ریاست جمهوری به کرمانشاه باید کارهای بزرگی را مطالبه کنیم اگر در حد پروژه های کوچک توقع را پایین بیاوریم قطعا توفیق نخواهیم داشت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: بحث زیر ساخت راه های استان کرمانشاه بخصوص آزاد راه تهران به خسروی و هم چنین راه آهن کرمانشاه به خسروی اولویت های ما از رییس جمهور است.

وی تصریح کرد : تکمیل سامانه گرمسیری و شروع سامانه سردسیری که در سفر مقام معظم رهبری تصویب شده بود، ولی متأسفانه هیچ کاری برای سامانه سردسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته نماینده کرمانشاه از سفر رییس جمهور چیست؟

خواسته نماینده کرمانشاه از سفر رییس جمهور چیست؟