مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 13:022022-06-02سياسي

رزمایش محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی در مناطق عشایری برگزار شد


رزمایش بزرگ محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری با همکاری سازمان دامپزشکی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان چهارمحال و بختیاری و سازمان بسیج عشایری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، سید محمد آقامیری ، رییس سازمان دامپزشکی کشور،  امروز پنجشنبه در آیین افتتاح جهاد دامپزشکی در استان چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج مستضعفین یکی از آرمان های بزرگ امام (ره) ما بود که به برکت خون های به زمین ریخته شده پیش از انقلاب و بعد از انقلاب شکل گرفته است.

وی با بین اینکه امروز بسیج برای ما یک بسیج، تابلو، علامت و برچسب نیست، بلکه یک تفکر است افزود: این تفکر می تواند بر تمام مشکلات کشور فائق شود و در کنار همه آسیب های موجود یا در معرض تهدید بایستد.

آقامیری با تاکید بر اینکه تفکر جهادی از زاییده های تفکر بسیجی در خدمت به خلق و هم نوع است تصریح کرد: هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به هم نوع نیست و الگوهای جهادی برای رفع مشکلات و نقایص برخی خطه های کشور گره گشا بوده اند.

معاون وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه اولویت سازمان دامپزشکی کشور به عنوان سازمان حاکمیتی، خدمت رسانی به مردم، محرومان و ارتقای بهداشت عمومی و امنیت غذایی در کشور است تصریح کرد: در همین راستا برای سلامتی مردمم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی در مناطق عشایری برگزار شد

رزمایش محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی در مناطق عشایری برگزار شد