مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 13:122022-06-02ورزشي

پاسخ دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به یک مطالبه مهم/ خط و نشان برای تورهای غیرمجاز


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از برخورد با تورهای گردشگری غیرمجاز استان و سایر استان هایی که وارد کهگیلویه و بویراحمد می شوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، برگزاری تورهای مختلط تحت عنوان کوهنوردی و گردشگری و عدم رعایت برخی مسائل مسئله ای بود که بارها مورد انتقاد مسئولان استان قرار گرفت.

حتی در نشست هفته گذشته شورای حجاب و عفاف که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد مدیرکل امور بانوان و خانواده از برگزاری این تورها و عدم رعایت حجاب و عفاف در این تورها ابراز نگرانی کرد.

امروز معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با ارسال مصوبات الزام آور نسبت به این مطالبه مهم پاسخ داد و آمده؛ طی دو ساله اخیر تورهای مختلط بدون ضابطه فاقد مجوز یا بعضاً مجوزدار تحت اسم ادارات مختلف از جمله ورزش و جوانان یا اداره گردشگری یا فاقد نام و نشان و آزاد برای کوهنوردی و طبیعت گردی وارد استان شده یا در استان عضوگیری و به نقاط مختلف گردش یا خارج از استان تور برقرار می کنند صرف نظر از انواع مسئولیت ها و خطراتی که اینگونه تو را تهدید می کند سرقت مزاحمت صدمات جسمی و روحی مستندات موجود حکایت از ترویج اباحی گری اختلالات نامشروع و غیر متعارف زن و مرد و تحت نوجوانان کمتر از 15 سال داشته و امر تبلیغ آنها در فضای مجازی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به یک مطالبه مهم/ خط و نشان برای تورهای غیرمجاز

پاسخ دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به یک مطالبه مهم/ خط و نشان برای تورهای غیرمجاز