مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-02بين الملل

کاهش چشمگیر سفر صهیونیست ها به ترکیه در پی هشدارهای امنیتی


پس از هشدار مقام های تل آویو، آژانس های مسافرتی در فلسطین اشغالی اعلام کردند که فروش بلیط های گردشگری به ترکیه به صورت چشمگیری کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  پس از هشدار مقامات رژیم صهیونیستی درباره سفر به ترکیه در ارتباط با ایران، آژانس های مسافرتی در اراضی اشغالی اعلام کردند که فروش بلیط پرواز به شهرهای ترکیه به طور چشمگیری در اراضی اشغالی کاهش یافته است.

بنابر گزارش امروز (پنجشنبه) روزنامه تایمز اسراییل به نقل از کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی، وبگاه ترافیلیست متخصص در زمینه مقایسه قیمت ها خبر داده به رغم آنکه ترکیه جزء پنج مقصد اصلی سفر برای شهرک نشینان بوده، اما به میزان 23 درصد فرایند جست وجوی اماکن مناسب برای گذراندن تعطیلات در این کشور در میان شهرک نشینیان کاهش یافته است.

در عین حال، وبگاه گالیور نیز از کاهش شدید و غافلگیرکننده خرید بلیط های مسافرتی و تورها به ترکیه در روز سه شنبه هفته جاری خبر داده است.

بنابر این گزارش، به محض بهبود روابط تل آیو و آنکارا، ترکیه به یکی از مقصدهای اصلی گردشگری شهرک نشینیان مبدل شده بود.

با این حال، زیو روزین مدیرعامل گروه گالیور اعلام کرده که رزرو تورهای مسافرتی حدود 50 درصد و پرواز به ترکیه حدود 30 درصد کاهش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر سفر صهیونیست ها به ترکیه در پی هشدارهای امنیتی

کاهش چشمگیر سفر صهیونیست ها به ترکیه در پی هشدارهای امنیتی