مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 14:322022-06-02اقتصادي

اعطای بیش از 14 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان سمیرم


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سمیرم گفت: جلسه آموزشی و مشاوره شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سمیرم با هدف شناخت از طرح های اشتغال و خودکفایی و شرایط دریافت تسهیلات اشتغال برگزار شد.

- اردشیر فرخ وند رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سمیرم،در گفت و گو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: جلسه مشاوره شغلی برای شناخت متقاضیان اشتغال با طرح های مختلف از جمله کشاورزی، دامداری، تولید انرژی خورشیدی و .

همچنین راهنمایی در خصوص شرایط دریافت تسهیلات اشتغال با حضور کارشناسان بانکی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 14 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است؛ همکاری کمیته امداد سمیرم با بانک ها را مقدمه ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان تحت حمایت و ایجاد اشتغال پویا دانست.

فرخ وند با ابراز امیدواری نسبت به همکاری بانک های عامل در ایجاد اشتغال و حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک، تصریح کرد: پشتیبانی و حمایت از مددجویان می تواند نقشه راه و الگویی مناسب در حمایت از تولید و ایجاد اشتغال باشد.

رییس کمیته امداد سمیرم همکاری مراکز نیکوکاری تخصصی کاریابی و عاملین بانک ها با حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد را فرصتی مناسب برای خودکفایی و توانمندسازی مددجویان برشمرد و خاطرنشان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای بیش از 14 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان سمیرم

اعطای بیش از 14 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان سمیرم