مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 14:572022-06-02سياسي

بیش از 50 درصد از اعتبارات رییس جمهور مربوط به شهرهای شمالی گلستان است


با توجه به اینکه بیشتر اقوام و مذاهب گوناگون استان گلستان در شهرهای شمالی ساکن هستند بیش از 50 درصد اعتبارات سفر رییس جمهور به این شهرها تعلق گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه در همایش امام خمینی (ره) احیاگر وحدت اسلامی با حضور ماموستا دکتر  عبدالسلام کریمی مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی و دینی و مسئولان استانی و شهرستان گنبدکاووس در حرم مطهر امامزاده یحیی بن زید (ع) اظهار کرد: ایجاد وحدت و همبستگی بین مسلمانان  و مردم مظلوم دنیا، عزت بخشی به اسلام و ملت های اسلامی یکی از ویژگی های منحصر به فرد امام خمینی (ره) از تحلیل رهبر معظم انقلاب است.

وی تصریح کرد: وجود وحدت در بین اقشار، اقوام و مذاهب مختلف ریشه در آموزه های دینی داشته و وحدت مسلمین به مانند یک پیکره و بدن بوده که با ایجاد مشکل و به درد آمدن یک عضو دیگر اعضا نیز دچار مشکل و آسیب خواهند شد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: هر یک از بزرگان دینی زمانی که به مرتبه ای می رسند کتابی با 40 حدیث برگزیده از ائمه اطهار تالیف می کنند، اگر 40 حدیث امام خمینی (ره) را مطالعه کنیم به عمق شخصیت والا ایشان پی خواهیم برد.

وی ادامه داد: توجه به اخلاق و تهذیب نفس، مداومت به نماز نوافل و شب، توجه به اذکار تا آخرین لحظات عمر، صراحت و شجاعت در بیان و اجتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 50 درصد از اعتبارات رییس جمهور مربوط به شهرهای شمالی گلستان است

بیش از 50 درصد از اعتبارات رییس جمهور مربوط به شهرهای شمالی گلستان است