مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 15:172022-06-02سياسي

سردار باقرزاده: تکریم خانواده معظم شهدا در جمهوری اسلامی ایران یک راهبرد است


فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در جمهوری اسلامی ایران تکریم شهدا یک راهبرد است برای اینکه از کنار این راهبرد خط مقاومت را می توانیم ادامه دهیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار سیدمحمد باقرزاده ظهر امروز در اجلاسیه ایثارگران تعاون کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی اظهار کرد: تاکنون از ایثارگران تعاون در کشور تجلیل نشده بود و استان مرکزی به عنوان اولین استان این اقدام را انجام داده و خوشبختانه این استان پیشگام در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: در زمان جنگ هم اعضای تعاون مظلوم بودند و به تعبیر خودشان همیشه پشت صحنه بودند البته که در واقع این افراد همیشه جلوتر از بقیه رزمندگان در صحنه حضور داشتند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح  بیان کرد: اگر دفاع مقدس برای همه تمام و سفره آن برای همه جمع شد، اما این بخش از دفاع مقدس در گذر زمان امتداد پیدا کرد، گروه تفحص همچنان در تداوم گروه تعاون در صحنه فعالیت می کنند.

باقر زاده ادامه داد: انتقال شهدای جنگ یکی از ضروریات این دوره بود و اکنون این افتخار برای گروه تفحص وجود دارد که در این حوزه همچنان فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار باقرزاده: تکریم خانواده معظم شهدا در جمهوری اسلامی ایران یک راهبرد است

سردار باقرزاده: تکریم خانواده معظم شهدا در جمهوری اسلامی ایران یک راهبرد است