مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 16:222022-06-02سياسي

افتتاح پایگاه اورژانس شهیدان عطیفه در اراک


طی مراسمی با حضور سردار باقر زاده پایگاه اورژانس شهیدان عطیفه در اراک افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک بعد از ظهر امروز طی مراسمی با حضور سردار باقر زاده پایگاه اورژانس شهیدان عطیفه در اراک افتتاح شد.

  غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در حاشیه بهره برداری از پایگاه اورژانس شهیدان والامقام عطیفه اظهار کرد: امروز به برکت سفر سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به استان مرکزی و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان عزیز مرتضی و غلامحسین عطیفه پایگاه اورژانس 115 شهیدان والامقام عطیفه در اراک راه اندازی شد و امیدواریم منشا خیرات و برکات فراوانی برای مردم باشد.

وی افزود: این پایگاه اورژانس به همت خانواده معظم شهیدان عطیفه که در کارهای خیر و خدمت به مردم پیشگام هستند، راه اندازی شده و این نشان دهنده اهمیت خانواده شهدا به سلامت و خدمت به مردم است و قطعا الگویی برای انجام اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه خواهد بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: از آغاز برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی خدمت رسانی به مردم و انجام خدمات اجتماعی به نام و یاد یک شهید در دستور کار قرار گرفته که طرح هرخدمت به نام یک شهید انجام شد که خدمات مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پایگاه اورژانس شهیدان عطیفه در اراک

افتتاح پایگاه اورژانس شهیدان عطیفه در اراک