مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 17:022022-06-02سياسي

آذر و امجدیه؛ خاطره بازی با تهران دهه 40


نویسنده داستان «آذر و امجدیه» ویدا مشایخی است که سال هاست در سازمان بین المللی انرژی اتمی در وین مشغول به کار است و نوشتن را نقطه اتکایی در دنیای غربت یافته است.

- نویسنده داستان آذر و امجدیه ویدا مشایخی است که سال هاست در سازمان بین المللی انرژی اتمی در وین مشغول به کار است و نوشتن را نقطه اتکایی در دنیای غربت یافته است.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- در نوبت قبل که به معرفی کتاب نمایشگاه مجازی کتاب خریداری شده و کوشش شد مخاطبان در لذت خواندن آن شریک شوند.

این بار هم کتابی است که از همان طریق خریداری شده: آذر و امجدیه .

جالب این که پیک ناشر کتاب را به رایگان آورد و در خانه تحویل داد در حالی که اگر قرار بر پرداخت وجه بود هزینه پیک از قیمت خود کتاب (25 هزارتومان) بیشتر می‎شد و حالا باز برخی کتاب نخواندن یا کم خواندن را به حساب گرانی بگذارند.

نویسنده داستان آذر و امجدیه خانم ویدا مشایخی است که سال هاست در سازمان بین المللی انرژی اتمی در وین مشغول به کار است و از اوان نوجوانی ساعات تنهایی خود را به خواندن رُمان و داستان اختصاص داده و سرانجام نوشتن را نقطه اتکایی مثبت و محکم در دنیای غربت یافته است.

روح داستان به قدری سرخوشانه و شاد و جوان است که تا به شناسنامه مراجعه نکنی باور نمی کنی نویسنده آن متولد 1327 است و در همان 1384 که چاپ اول آن من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذر و امجدیه؛ خاطره بازی با تهران دهه 40

آذر و امجدیه؛ خاطره بازی با تهران دهه 40