مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 17:122022-06-02سياسي

جاده بابازید به پل سیمره اعتبار ملی می خواهد/ دریافت حق آبه از سیمره باید محقق شود


نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای جاده بابازید به پل سیمره اعتبار قابل توجهی نیاز داریم، چهارخطه کردن این محور با توجه به اهمیت ملی جاده و لزوم ارتقای سطح ایمنی آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی عصر امروز در شورای اداری شهرستان رومشکان که با حضور استاندار لرستان در حال برگزاری است، با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار کرد: بنا بر روایتی از امام کاظم(ع)، پس از ایمان خدا، کاری با ارزش تر از خدمت رسانی به مردم نیست.

وی خاطرنشان کرد: ولایت انسان با خدا قطعا از طریق خدمت رسانی به بندگان است و عدم خدمت گذاری عامل قطع ارتباط این ولایت خواهد بود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امید می رود بازدید امروز یک شروع خوب برای رومشکان باشد، افزود: تکمیل چهارخطه چغابل_سوری، آغاز عملیات اجرایی چهارخطه بابازید_سیمره که نیازمند تخصیص اعتبار است، تکمیل و تجهیز بستر درمان از جمله اقدامات انجام شده در سال های اخیر بوده است.

مبلغی در خصوص مهمترین نیازمندی های شهرستان رومشکان تصریح کرد: برای جاده بابازید به پل سیمره اعتبار قابل توجهی نیاز داریم، چهارخطه کردن این محور با توجه به اهمیت ملی جاده و لزوم ارتقای سطح ایمنی آن، نیازمند اعتبار ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده بابازید به پل سیمره اعتبار ملی می خواهد/ دریافت حق آبه از سیمره باید محقق شود

جاده بابازید به پل سیمره اعتبار ملی می خواهد/ دریافت حق آبه از سیمره باید محقق شود