مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 17:422022-06-02سياسي

گروه های جهادی تخصصی دامپزشکی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری حاضر می شوند


رزمایش مشترک گروه های جهادی تخصصی دامپزشکی کشور در استقبال از کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری با عنوان قرارگاه محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور رزمایش مشترک گروه های جهادی تخصصی دامپزشکی کشور در استقبال از کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری با عنوان قرارگاه محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

سید محمد آقامیری در این رزمایش گفت: از جمله فعالیت های دامپزشکی در راستای تامین امنیت غذایی کنترل بیماری های دام و طیور و بیماری های مشترک بین انسان و دام، کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی و نظارت بهداشتی بر اماکن دامی شامل تمام کارخانه های خوراک دام و کشتارگاه ها، دامداری ها و مرغداری ها است که با توجه به گستردگی کار استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص و جهادی بسیج اهمیت بالایی دارد.

معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان دامپزشکی با اشاره به خدمات اثرگذار بسیج در همه حوزه ها از جمله کشاورزی و امنیت غذایی اظهار داشت: سازمان دامپزشکی امروز به عنوان یک سازمان حاکمیتی از ظرفیت بسیج برای خدمت رسانی بهتر به مردم و محرومان، ارتقای بهداشت عمومی و ارتقای امنیت غذایی استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی تخصصی دامپزشکی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری حاضر می شوند

گروه های جهادی تخصصی دامپزشکی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری حاضر می شوند