مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 20:322022-06-02اقتصادي

کشف انواع روغن خوراکی در لواسان به ارزش یک میلیارد


رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شمیرانات از کشف حدود 5700 عدد انواع روغن خوراکی در لواسان به ارزش بیش از یک میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، سید علی میرموسوی رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شمیرانات در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات با اشاره به اجرای مستمر طرح نظارت بر عرضه کالا های اساسی اظهار کرد: پس از اجرای طرح ساماندهی ارز ترجیحی، به منظور نظارت بر صنوف و برخورد با واحدهای صنفی متخلف برنامه ریزی های لازم انجام و اکیپ هایی با حضور بازرسان صمت، اتاق اصناف، اداره جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان و تعزیرات حکومتی در 2 نوبت صبح و بعدازظهر برای نظارت اعزام شدند.

وی گفت: توجه به اینکه این شهرستان فاقد انبار توضیع کالا می باشد، تخلفات صورت پذیرفته عمدتا در سطح اصناف می باشند که در سال جاری بالغ بر 4127 مورد بازرسی از واحد های مستقر در سطح شهرستان به عمل آمده و تشدید طرح در دستور کار قرار دارد.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شمیرانات بیان کرد: بازرسان پس از مراجعه به فروشگاهی در شهرستان، 5700 عدد انواع روغن خوراکی تخلف خارج از شبکه روغن خوراکی به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال را کشف و پرونده تنظیم و به تعزیرات حکومتی به منظور بررسی و صدور رای ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انواع روغن خوراکی در لواسان به ارزش یک میلیارد

کشف انواع روغن خوراکی در لواسان به ارزش یک میلیارد