مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 22:022022-06-02اقتصادي

تخصیص اعتبار احداث 2 کریدور ملی/ معادن منگنز و کرومیت بشاگرد واگذار می شود


کار اکتشافی 119 کیلومتر مربع معدن در شهرستان بشاگرد به پایان رسیده و به سرعت وارد واگذاری معادن با محوریت منگنز و کرومیت خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بشاگرد، استاندار هرمزگان امروز با سفر به این شهرستان در جلسه شورای اداری هرمزگان با محوریت احصای مشکلات بخش های مرکزی، گوهران و گافر و پارامون بشاگرد شرکت کرد.

مهدی دوستی در پایان این جلسه با تاکید بر اینکه از دیرباز مشکل بشاگرد آب و راه بوده، اظهار داشت: تمرکز عمده مصوبات امروز نیز در همین دو حوزه بود که در حوزه آبرسانی تصمیماتی اتخاذ شد تا تامین و توزیع آب به بخش هایی که با مشکل مواجه هستند تسریع شود.

وی ادامه داد: در حوزه راه نیز اعتباراتی برای دو محور اصلی شرق به غرب و جنوب به شمال که صرفا راه شهرستانی نیستند و دو کریدور اصلی برای کشور خواهند شد تخصیص داده شد که یکی از دو کریدور استان کرمان را به سواحل خلیج فارس وصل می کند و کریدور دیگر نیز استان سیستان و بلوچستان را به کریدور شمال به جنوب وصل خواهد کرد.

استاندار هرمزگان گفت: در خصوص این دو مسیر معاون اول رییس جمهور اعتباراتی در ستاد توسعه بشاگرد تخصیص داده بود و امروز روی محورها، اولویت ها و پیشرفت پروژه بحث شد و لزوم پیگیری مانده اعتبارات برای تسریع پیشرفت این طرح خصوصا در بخش های زیرکوه و پشت کوه نیز مورد تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار احداث 2 کریدور ملی/ معادن منگنز و کرومیت بشاگرد واگذار می شود

تخصیص اعتبار احداث 2 کریدور ملی/ معادن منگنز و کرومیت بشاگرد واگذار می شود