مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 22:322022-06-02اقتصادي

رییس سازمان دامپزشکی: شناسایی 13 فرد مبتلا به بیماری تب کریمه کنگو/ فوت یک نفر


باید گوشت مورد نیاز را از محل های مطمئن و زیر نظر دامپزشکی خریداری کرد و گوشت تازه دام را به صورت کامل به مدت 24 ساعت در دمای صفر تا چهار درجه سانتی گراد نگهداری و از مصرف خام گوشت به خصوص جگر خودداری شود.

- سید محمد آقامیری: باید گوشت مورد نیاز را از محل های مطمئن و زیر نظر دامپزشکی خریداری کرد و گوشت تازه دام را به صورت کامل به مدت 24 ساعت در دمای صفر تا چهار درجه سانتی گراد نگهداری و از مصرف خام گوشت به خصوص جگر خودداری شود.

معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان دامپزشکی از شناسایی 13 فرد مبتلا به بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در کشور خبر داد و گفت: یک نفر بر اثر ابتلا به این بیماری فوت کرده است.

سید محمد آقامیری روز پنجشنبه در حاشیه آیین آغاز رزمایش مشترک گروه های جهادی تخصصی دامپزشکی کشور در استقبال از کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری با عنوان قرارگاه محرومیت زدایی در استان چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایرنا افزود: تب کریمه کنگو بیماری مشترک بین انسان و دام است که در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی، انسان مبتلا خواهد شد.

وی افزود: این بیماری با رعایت اصول بهداشتی از جمله حذف کنه ناقل بیماری از طریق سمپاشی و حمام دادن دام ها و ضدعفونی مکان های محل نگهداری دام، جلوگیری از له کردن کنه با دست یا روی بدن دام و خودداری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان دامپزشکی: شناسایی 13 فرد مبتلا به بیماری تب کریمه کنگو/ فوت یک نفر

رییس سازمان دامپزشکی: شناسایی 13 فرد مبتلا به بیماری تب کریمه کنگو/ فوت یک نفر