مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 23:572022-06-02اقتصادي

روز آزمون مهم برای رسانه ها و سلبریتی ها


یک معیار آزمایش صداقت و شرافت رسانه ها یا سلبریتی ها این است که امروز از آنها -ولو در حد چند خط خبر و توییت- ابراز خوشحالی درباره موفقیت بزرگ دولت و ملت ایران ببینیم و گرنه حق داریم آنها را سربازان اجاره ای دشمن ملت ایران بدانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، محمد ایمانی در کانال شخصی خود نوشت: یک سال قبل، آمار قربانیان روزانه کرونا در کشور، بین 200 تا 300 نفر در نوسان بود و سپس این رقم کابوس وار، تا 709 در تابستان افزایش یافت.

انباشته شدن بیمارستان ها از بیماران اورژانسی، صف های اعصاب خرد کن تزریق واکسن و کمیابی آن، سفر برخی ایرانیان به کشورهای دیگر برای واکسیناسیون، و رفتار لاشخورگونه رسانه های بیگانه از یادمان نرفته که امید را نشانه گرفته بودند و عنوان اصلی گزارش های شبانه روزشان، طعنه زنی درباره قتل عام کرونا در ایران بود.

یادمان نرفته که برخی سلبریتی ها همان زمان چه جنگ اعصابی به راه انداخته بودند و به اسم نگرانی برای مردم، چه فریادهای جانسوزی می کشیدند.

می گفتند غربی ها فایزر می زنند و ما زرزر می کنیم(!) در حالی که برای دارو و واکسن هم تحریم بودیم و ادعا می شد بدون برجام و FATF نمی شود واکسن وارد کرد، دولت رییسی اولویت خود را جان مردم قرار داد و توانست ظرف یک سال، با تزریق قریب 150 میلیون دور واکسن، تعطیلی آزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز آزمون مهم برای رسانه ها و سلبریتی ها

روز آزمون مهم برای رسانه ها و سلبریتی ها