مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 08:222022-06-03سياسي

رصد و شناسایی فعالیت های اقتصادی مشکوک


قانون سامانه های مؤدیان وارد مرحله اجرا شده و قرار است بر اساس سامانه های طراحی شده که تا پایان شهریور تکمیل می شوند، همه فعالیت های اقتصادی در بستر الکترونیک انجام شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، داوود منظور معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان امور مالیاتی در اوایل سال جاری از اولویت داشتن اجرای قانون پایانه های فروشگاهی به عنوان نخستین اولویت این سازمان در سال 1401 خبر داد.

قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان در 21 مهر ماه 1398 در مجلس دهم تصویب و پس از تأیید شورای نگهبان، در 11 آبان 1398 از سوی رییس مجلس دهم به رییس دولت دوازدهم و سپس در 13 آبان 1398 از سوی جمهور سابق به وزیر وقت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ شد.

مطابق این قانون، سامانه مؤدیان سامانه ای است تحت مدیریت سازمان که در آن به هر مؤدی، کارپوشه ویژه ای اختصاص یافته و تبادل اطلاعات میان مؤدیان و سازمان مالیاتی منحصراً از طریق آن کارپوشه انجام می شود.

رفع عقب ماندگی های دولت قبل در ایجاد سامانه مؤدیان در دولت سیزدهم سقف زمانی در نظر گرفته شده برای راه اندازی زیرساخت های اجرای این قانون حداکثر 15 ماه در قانون مربوطه تعیین شده بود که رییس فعلی سازمان امور مالیاتی می گوید در دولت قبل اهمال هایی برای راه اندازی زیرساخت های قانون پایانه های فروشگاهی شده بود اما دولت سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد و شناسایی فعالیت های اقتصادی مشکوک

رصد و شناسایی فعالیت های اقتصادی مشکوک