مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 09:422022-06-03سياسي

امام خمینی با رهبری الهی خود ایران را از سیطره استکبار جهانی بیرون آورد


شورای نگهبان در بیانیه ای تاکید کرد: امام خمینی با رهبری الهی خود، توانست ایران را از یوغ و سیطره استکبار جهانی بیرون آورده و به این ملت شریف و بزرگ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شورای نگهبان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد 1342 بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم 14 خرداد سالروز ارتحال بزرگ مردی از فرزندان رسول الله (ص) و ادامه دهنده راه حضرت سیدالشهدا(ع) است که با رهبری الهی خود، توانست ایران را از یوغ و سیطره استکبار جهانی بیرون آورده و به این ملت شریف و بزرگ، عزت دهد.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در حالی به پیروزی رسید که مردم ایران با تکیه بر فرهنگ عاشورایی، رژیمی 2500 ساله که سراسر وابستگی و ضدیت با دین مبین اسلام بود را از بنیان ریشه کن کرد و به زباله دان تاریخ انداخت.

به درستی یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و احیاگر اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله در سالروز ارتحالش با یاد شهدای قیام خونین 15 خرداد که سرآغاز مکتب فکری، سیاسی و اجتماعی ملت ایران و نشانه پیوند معنوی مردم با آرمان های الهی امام راحل و فداکاری و جان فشانی برای حفظ اسلام و برچیده شدن سلطه طاغوتیان و نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی با رهبری الهی خود ایران را از سیطره استکبار جهانی بیرون آورد

امام خمینی با رهبری الهی خود ایران را از سیطره استکبار جهانی بیرون آورد