مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 11:072022-06-03سياسي

خبری از مسؤولیت اجتماعی صنایع پارس جنوبی در دشتستان نیست


نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از صنایع پارس جنوبی گفت: مردم دشتستان بیشترین سهم در حوزه نیروی انسانی متخصص داشته اند ولی از مسؤولیت اجتماعی صنایع پارس جنوبی در دشتستان خبری نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشتستان، ابراهیم رضایی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور برگزار شد اظهار داشت: کاهش فاصله طبقاتی از مهمترین دستاوردهای انقلاب بزرگی بود که امام راحل رهبری آن را برعهده داشت و در کنار آن کاهش فاصله طبقاتی سیاسی نیز مطرح بود که امام راحل آن را برداشت.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سال های اخیر بسیاری از مدیران سیاسی به این منطقه در جمع مردم شهر و روستا حضور داشته اند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان دشتستان بزرگترین شهرستان استان بوشهر است توضیح داد: دشتستان از سرمایه مهم در حوزه جوانان، ایثارگران، متخصصان، نخبگان و ظرفیت های مهم اقتصادی و اجتماعی برخوردار است که به درستی مورد توجه قرار نگرفته است.

رضایی عنوان کرد: دشتستان با مشکلات گوناگون زیربنایی جزء محروم ترین نقاط کشور به شمار می رود؛ جدی ترین و بزرگترین چالش مردم شهرستان دشتستان بی آبی است که یکی از مطالبات مهم مردم دشتستان تأمین آب کشاورزی و شرب است که این مشکل و معضل سال ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری از مسؤولیت اجتماعی صنایع پارس جنوبی در دشتستان نیست

خبری از مسؤولیت اجتماعی صنایع پارس جنوبی در دشتستان نیست