مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 12:322022-06-03سياسي

دشمن در جنگ روانی درصدد درآوردن چادر از سر زنان ایرانی است


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: جریان استکباری در جنگ روانی رسما اعلام کرده در آوردن هر چادر از سر زنان ایرانی به مثابه پایین کشیدن یک پرچم ایران و اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام رضا دیلمی امروز در کارگاه آموزشی ازدواج فانتزی ممنوع در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی اظهار کرد: جریان استکباری در جنگ روانی خود رسما اعلام کرده در آوردن هر چادر از سر یک زن ایرانی به مانند پایین کشیدن یک پرچم ایران و اسلام در جهان است.

وی تصریح کرد: زنان ایرانی باید با عقلانیت و کسب معرفت از حجاب و چادر خود صیانت کرده و برای مبارزه با دشمن قوی شوند، قوی شدن فقط مختص در حوزه فرهنگی و دینی نبوده بلکه می بایست در همه حوزه ها به ویژه اقتصاد و علم قوی شویم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به جهاد تبیین فرمان داده و همگی باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و عظمت خون شهدا را تبیین کرده و در کنار مباحث علمی به مباحث بصیرتی هم توجه کنیم.

وی ادامه داد: مهمترین کانون در اسلام کانون خانواده بوده و با ظهور اسلام کانون خانواده ارزش و هویت پیدا کرد یکی، از محوری ترین ارکان خانواده زن بوده و زن محور تربیت در جامعه با محوریت کانون خانواده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در جنگ روانی درصدد درآوردن چادر از سر زنان ایرانی است

دشمن در جنگ روانی درصدد درآوردن چادر از سر زنان ایرانی است