مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-03اجتماعي

تکمیل و ساماندهی بزرگراه ایلام- مهران تا اربعین امسال


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تا اربعین سال جاری 6 کیلومتر دیگر از بزرگراه ایلام به مهران تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

- عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام بیان کرد: با تلاش بی وقفه پیمانکاران برای تکمیل و ساماندهی قطعات در دست احداث بزرگراه محور ایلام به مهران، به یاری خدا تا اربعین سال جاری 6 کیلومتر دیگر از بزرگراه ایلام به مهران تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در همین راستا گره های ترافیکی این مسیر نیز رفع و نقاط مورد نیاز برای عبور موقت و اضطراری نیز آماده خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان کرد: تا اربعین سال جاری تونل کیلومتر 5 ایلام- مهران بعلاوه مسیر ورودی و خروجی آن برای عبور اضطراری آماده خواهند شد و عملیات لاینینگ ( طاق بتونی سقف و دیوارها) تونل دوم راه کربلا نیز به پایان خواهد رسید و این تونل و مسیر ورودی و خروجی آن نیز برای عبور اضطراری  آماده می شوند.

وی در خصوص ادامه مسیر ایلام به مهران گفت: 20 کیلومتر از محور ایلام- مهران هم اکنون در دست اجرای لایه دوم آسفالت است و تا اربعین سال جاری نقاط پر حادثه و پیچ های خطرناک منطقه کنجانچم نیز با بهره برداری از پل بزرگ کیلومتر 56 حذف خواهد شد و 5 کیلومتر از بزرگراه مهران تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل و ساماندهی بزرگراه ایلام- مهران تا اربعین امسال

تکمیل و ساماندهی بزرگراه ایلام- مهران تا اربعین امسال