مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 14:122022-06-03سياسي

1515 آذربایجانی حاجی شوند/ حج فرصتی برای حل مشکلات مسلمانان است


مسوول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت آذربایجان شرقی گفت: حج کانون معارف الهی است و اجتماع سالانه بین مسلمین جهان است و حج فرصتی برای حل مشکلات مسلمانان و تمرین بندگی خدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر ایران نژاد، مسوول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت اظهار کرد: این هفته، هفته حج است و به همه مشتاقان زیارت تبریک می گویم.

  وی با بیان اینکه اولین نکته ای که در عالم به عنوان معبد شناخته شده است، خانه خداست، افزود: خداوند به حضرت آدم دستور بنای این خانه را داد ولی در اثر سیل و طوفان این خانه تخریب شد و خداوند به حضرت ابراهیم دستور بنای دوباره را داد.

  مسوول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت ادامه داد: خداوند به حضرت ابراهیم دستور داد که فرزند و همسر خود را در آن بیابان رها کند و خود خانه خدا را بنا کند.

  وی با اشاره بر اینکه بعد از ساخت خانه خدا، خداوند دستور داد تا حضرت ابراهیم(ع) مردم را برای طواف خانه خدا دعوت کند، گفت: حضرت ابراهیم به پروردگار گفت که صدای من به هیچ جا نمی رسد و عده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1515 آذربایجانی حاجی شوند/ حج فرصتی برای حل مشکلات مسلمانان است

1515 آذربایجانی حاجی شوند/ حج فرصتی برای حل مشکلات مسلمانان است