مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 14:222022-06-03سياسي

نشست هم اندیشی برای اجرای طرح ملی میهمان امام رضا(ع)


نشست هم اندیشی اصناف و جامعه گردشگری استان خراسان رضوی در راستای ایجاد زیرساخت مناسب و چگونگی اجرای طرح ملی مهمان امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، روح الله محمدحسین زاده مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی در آستانه برگزاری طرح ملی میهمان امام رضا (ع) طی نشستی که با اصناف و دست اندرکاران گردشگری استان خراسان رضوی و مدیرکل میراث فرهنگی استان داشت، پیرامون ایجاد زیرساخت مناسب و چگونگی  اجرای طرح ملی میهمان امام رضا(ع) در مشهد مقدس مباحثی را مطرح و تصمیمات مهمی اتخاذ کرد.

در این نشست مقرر شد تمامی اصناف و دست اندرکاران گردشگری در مشهد مقدس همکاری لازم را برای اجرای موفق طرح بکار گیرند.

پیش از این نیز در خصوص طرح ملی میهمان امام رضا(ع) جلسات مشترکی با اصناف گردشگری کشور برگزار شده و همچنین تفاهم نامه هایی میان شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی با هلدینگ ها و شرکت های خدمات مسافرتی خارجی پیرامون ساماندهی و تسهیل ورود زائران و گردشگران خارجی به مقصد مشهد مقدس امضا شده بود.

شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی با طراحی و برنامه ریزی هدفمند و با همکاری اصناف و جامعه گردشگری کشور در راستای تحقق عدالت اجتماعی و برخورداری اقشار مختلف مردم از خدمات سفره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی برای اجرای طرح ملی میهمان امام رضا(ع)

نشست هم اندیشی برای اجرای طرح ملی میهمان امام رضا(ع)