مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 14:572022-06-03سياسي

خطیب جمعه بیرجند: شخصیت کم نظیر امام خمینی(ره) ذخیره عالم شیعه است


شخصیت کم نظیر امام راحل ذخیره عالم شیعه است؛ مقام معظم رهبری با همان صلابت راه امام راحل را تاکنون پیموده اند و ایشان در خصوص امام راحل می فرمایند که شخصیت امام راحل چنان بزرگ بود در طول تاریخ به جز پیامبرگرامی اسلام(ص) و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امروز 13 خرداد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه بیرجند اظهار داشت: کسانی که اهل ایمان و آخرت هستند برای جهان ابدی سرمایه گذاری می کنند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: شخصیت کم نظیر امام راحل ذخیره عالم شیعه است؛ مقام معظم رهبری با همان صلابت راه امام راحل را تاکنون پیموده اند و ایشان در خصوص امام راحل می فرمایند که شخصیت امام راحل چنان بزرگ بود در طول تاریخ به جز پیامبرگرامی اسلام(ص) و اهل بیت(ع) با این عظمت تصور کرد.

وی تصریح کرد: شخصیت یگانه امام راحل دست نیافتنی و جایگاه ایشان دور از تصور است در حالی که دشمنان با تمام وجود برای نابودی دین تلاش می کردند امام راحل بود که اسلام ناب محمدی را زنده کردند و سبب ورود حقیقت اسلام به متن جامعه و حکومت شدند.

نوفرستی ادامه داد: امام راحل آنگونه اسلام ناب را باصلابت منتشر کرد که رییس جمهور شوروی گفت که ایشان انگار از ما انتظار دارند به قم بیاییم و درس دین بیاموزیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه بیرجند: شخصیت کم نظیر امام خمینی(ره) ذخیره عالم شیعه است

خطیب جمعه بیرجند: شخصیت کم نظیر امام خمینی(ره) ذخیره عالم شیعه است