مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 16:072022-06-03سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: گرانی ها کالاها کنترل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم در خطبه نماز جمعه 13 خرداد که در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به اینکه نام گذاری دهه کرامت فرصتی برای معرفی اهل بیت (ع) است، اظهار کرد: میلاد حضرت معصومه (س)، میلاد احمد بن موسی و میلاد امام رضا (ع) از جمله مناسبت های دهه کرامت است و باید اعتراف کنیم که حق اهل بیت (ع) را آن گونه که شایسته است رعایت نکردیم زیرا امام رضا (ع) فرمودند اگر مردم زیبایی های کلام ما را بدانند از ما پیروی می کنند .

وی با بیان اینکه این مشکل نشأت گرفته از کم کاری های ما و تبلیغات زهرآگین دشمن است، گفت: فیلمی ساختند که ملت ایران، دین داری ملت ایران و نماد قداست این ملت یعنی امام رضا (ع) را به چالش کشیده است.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه از هنرمندان و صاحبان قلمی که این کار را محکوم کردند، تشکر می کنیم، افزود: به بهانه قاتلی که در مشهد قتل انجام داده است چهره رئوف امام رضا (ع) را آن گونه نشان می دهند.

حسینی بوشهری بیان کرد: نسبت به مردم قهرمان آبادان و خوزستان که این شرایط سخت برایشان پیش آمده، ابراز همدردی می کنیم و از مسؤولان می خواهیم که مایه تسلی بازماندگان را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: گرانی ها کالاها کنترل شود

آیت الله حسینی بوشهری: گرانی ها کالاها کنترل شود