مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 16:172022-06-03سياسي

جلیلی از سایه بیرون آمد


واقعیت انکارناپذیر درباره سعید جلیلی این است که نه در دولت روحانی که منتقد پروپا قرص آن بود، جایگاهی داشت، نه در دولت همسوی رییسی توانست جایگاهی کسب کند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، برخی اعتقاد دارند حتی خود دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی هم فکر نمی کرد بعد از انصراف دیرهنگامش به نفع رییسی در انتخابات 1400 و اعلام آمادگی برای ارائه برنامه هایش برای کمک به دولت جدید، استقبالی از او نشود.

در حالی که رییسی چتر حمایتی اش را بر سر همه رقبای انتخاباتی همفکرش -پوششی- گسترانید؛ اما جایی برای او در کابینه اش تعریف نکرد و او از ورود به پاستور بازماند! هواداران سرسخت سعید جلیلی تصور می کردند بعد از روحانی در انتخابات 1400 مردم به او که سایه احمدی نژاد و دولتش بود، اقبال نشان می دهند؛ اما این باور ها اشتباهی بیش نبود؛ چرا که همه کاندیدا های اصولگرا به نفع رییسی کنار کشیدند و رقم خورد آنچه باید رقم می زدند.

این واقعه تکرار همان تصمیمی بود که سال ها قبل باز هم اصولگرایان قلم به وقوعش چرخاندند و کنگره سه هزارنفری اصولگرایان ترجیح داد تا جلیلی را از لیست کاندیدا های جبهه راست کنار بگذارد.

اتفاق تلخی که سعید جلیلی بعد ها به آن واکنش نشان داد و زبان به گلایه از دوستان خود گشود؛ اما او که به گمان برخی تصور می کرد قرار است معاون او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی از سایه بیرون آمد

جلیلی از سایه بیرون آمد