مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 16:272022-06-03سياسي

ایمن سازی بلوار شهید طهرانی مقدم در شهرستان ری/ پرونده مرگ در جاده سایت بسته شد


پروژه تعریض و ایمن سازی بلوار شهید طهرانی مقدم(جاده سایت) که به عنوان پرحادثه ترین جاده شهرستان ری، جان بسیاری از شهروندان را گرفته بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، در آستانه سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) پروژه تعریض و ایمن سازی بلوار شهید طهرانی مقدم که محل تردد زائران حرم مطهر است، امروز 13 خرداد ماه با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری و مسؤولان محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

بلوار شهید طهرانی مقدم معروف به جاده سایت، در جنوب بهشت زهرا(س) به طول 2 کیلومتر و عرض 7 متر یکی از معبرهای مهم بخش کهریزک در شهرستان ری است که راه ارتباطی بین شهرهای کهریزک و باقرشهر را با روستاهای بخش کهریزک برقرار می کند.

این معبر در گذشته به دلیل ساختار نامناسب، خطرات زیادی را برای مردم این منطقه رقم زده بود که با راه اندازی قطعات جدید بهشت زهرا(س) و تعبیه درب های جدید، اتفاقات ناگواری در این معبر روی داد و متاسفانه تعداد زیادی از شهروندان در سایه بی تدبیری مسؤولان جان خود را از دست دادند.

اجرای این پروژه به دلیل حفظ جان شهروندان دارای اهمیت زیادی است، ضمن اینکه هماهنگی های آن، کار بسیار پیچیده و دشواری نبود، اما متاسفانه طی سال های گذشته اقدام جدی برای اجرای این پروژه انجام نشد و خانواده های زیادی داغدار عزیزانشان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی بلوار شهید طهرانی مقدم در شهرستان ری/ پرونده مرگ در جاده سایت بسته شد

ایمن سازی بلوار شهید طهرانی مقدم در شهرستان ری/ پرونده مرگ در جاده سایت بسته شد