مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 20:322022-06-03سياسي

نماینده مجلس: جراحی اقتصادی به نفع مردم و اقتصاد کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قاین، سلمان اسحاقی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس امروز 13 خرداد در جمع مردم روستای فخر آباد زیرکوه اظهار کرد: دولت سیزدهم یک بازه زمانی را برای ثبت نام در سامانه جاماندگان از یارانه قرار داده اما برخی از مردم در روستاها از این موضوع خبر ندارند که باید از طریق دهیاران اطلاع رسانی انجام شود.

وی با بیان اینکه دشمنان با نوای گرانی هیاهو راه انداخته اند، افزود: قطعا این صدای دشمن بوده و چون دست برخی از سودجویان از دریافت ارز ارزان قیمت قطع شده است این هیاهو را راه انداخته اند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: این جراحی اقتصادی در آینده به نفع مردم خواهد بود و از شما می خواهیم به برنامه های این دولت انقلابی اعتماد کنید.

اسحاقی با اشاره به اینکه در خصوص مشکلات موجود دو معضل وجود دارد، ادامه داد: یکی کمبود اعتبار و دیگری سوء مدیریت است و قطعا مردم مشکلات اعتباری را درک می کنند اما سوء مدیریت را برنمی تابند و به شما قول می دهم در دولت مردمی، سوء مدیریت شما مردم را ناراحت نکند.

وی عنوان کرد: همه مشکلات این روستا با محوریت فرماندار شهرستان زیرکوه پیگیری خواهد شد و امیدواریم در سفر بعدی بتوانیم به شما عزیزان گزارش بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: جراحی اقتصادی به نفع مردم و اقتصاد کشور است

نماینده مجلس: جراحی اقتصادی به نفع مردم و اقتصاد کشور است