مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 22:172022-06-03سياسي

دستگیری 13 نفر از اخلالگران نظام اقتصادی در اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام اسدالله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان در گفت و گویی اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی سربازان امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، مجموعه ای از افرادی که به صورت سازمان یافته و شبکه ای مبادرت به سوءاستفاده از یارانه های دولتی در بخش گندم و آرد سطح استان داشتند، شناسایی شدند.

وی افزود:این افراد در مدت زمان نسبتا طولانی با هماهنگی هایی به صورت خارج از شبکه، از آرد و سهمیه گندم مردم توزیع داشتند.

جعفری با بیان اینکه با هماهنگی کامل دستگاه قضا از چند ماه قبل نیروهای اطلاعات سپاه فعالیت های این گروه را به صورت نامحسوس رصد کردند تا مستندات قطعی را برای اقدامات بعدی پیدا کنیم، یادآور شد: در روزهای اخیر مستندات به اندازه کافی جمع آوری و تحویل مقام قضایی شد و پرونده در شعبه ویژه با تعیین قاضی و بازپرس ویژه به دادسرای مرکز استان ارجاع داده شد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان  با اعلام اینکه با دستور مقام قضایی تا کنون 13 نفر از افراد این شبکه دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده سوءاستفاده های کلانی داشتند اما میزان آن نیاز به محاسبه دقیق دارد البته که میزان سوءاستفاده طبق حد نصاب قانون مجازات اسلامی، به عنوان اخلال در نظام اقتصادی صدق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 13 نفر از اخلالگران نظام اقتصادی در اصفهان

دستگیری 13 نفر از اخلالگران نظام اقتصادی در اصفهان