مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 23:322022-06-03سياسي

اهداف قیام 15 خرداد از نگاه امام خمینی(ره)


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خمینی هدف قیام 15 خرداد را مبارزه با طاغوت، تشکیل حکومت اسلامی و رساندن پرچم اسلام به دست صاحب اصلی دانست زیرا که این پرچم زمینه ساز ظهور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی امشب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در امامزاده دوخاتون شهرکرد برگزار شد با بیان اینکه امامت و ولایت خاصِ خوبان و درست کاران است، گفت: دین اسلام دین کاملی است که باید در تمام نسل ها ادامه داشته باشد، ائمه این مسیر را طی کردند و بعد از امامان نیز این مسیر رها نشد، فرزندان حضرت فاطمه(س) این علم را برداشتند و پرچم اسلام را بلند کردند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: روح الله فرزند فاطمه زهرا(س) در سال 42 در سخنرانی خود شاه را تهدید می کند که اگر به کار خلاف خود ادامه دهی دستور می دهم مردم از کشور بیرونت کنند.

وی بیان کرد: امام خمینی در همین سخنرانی هدف قیام 15 خرداد را مبارزه با طاغوت، تشکیل حکومت اسلامی و رساندن پرچم اسلام به دست صاحب اصلی دانست زیرا که این پرچم زمینه ساز ظهور است.

مدیرعامل مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر با بیان اینکه امام بارها فرموده این پرچم و انقلاب اسلامی زمینه ظهور است، اظهار کرد: لذا از ابتدا تا انتها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف قیام 15 خرداد از نگاه امام خمینی(ره)

اهداف قیام 15 خرداد از نگاه امام خمینی(ره)