مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 23:472022-06-03سياسي

حفظ نظام اسلامی در حمایت از ولایت فقیه است/ برخی ولایت شعار بودند نه ولایتمدار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله سید احمد خاتمی امشب در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: خداوند را شاکریم همدان در عرصه های مختلف، شرایط بسیار خوبی را می گذراند به طوری که امام جمعه جوان، بانشاط، باسواد و استاندار آزاده و جانباز در استان برای خدمت به مردم حضور دارند.

وی با بیان اینکه در سی و سومین سالگرد ارتحال امام عظیم الشان قرار داریم گفت: 14 خرداد یک رزمایش است تا علاقمندان به امام خمینی(ره) از همه شهر یک جا جمع شوند و بیعت مجدد و عرض ارادت ویژه به ایشان داشته باشند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه 14 خرداد روز ابراز حق شناسی است تصریح کرد: در این روز می خواهیم به امام(ره) عرض کنیم که قدردان زحمات شما هستیم چراکه در شرایطی که دین غریب بود و طاغوت به دنبال دین زدایی بود و مارکسیست ها دین را افیون توده ها می خواندند با همراهی مردم به میدان آمدید تا پایانی باشد بر تمام این اقدامات.

وی با بیان اینکه با انقلاب امام خمینی(ره) کشوری که مستعمره قدرت های وقت بود، استقلال پیدا کرد ادامه داد: ایران قبلا گاهی تحت الحمایه روس ها بود و گاهی هم تحت الحمایه انگلیسی ها و آمریکایی ها، مردم هیچ کاره بودند اما امام راحل صاحبخانه را به خانه بازگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ نظام اسلامی در حمایت از ولایت فقیه است/ برخی ولایت شعار بودند نه ولایتمدار

حفظ نظام اسلامی در حمایت از ولایت فقیه است/ برخی ولایت شعار بودند نه ولایتمدار